Bu Blogda Ara

26 Ağustos 2021 Perşembe

 Yaşam Koçu ile Sözleşmeniz

1-      MADDE: Ben kendime yeteneklerime güveniyorum.

2-      MADDE: Hayatımın tüm sorumluluğunu alıyorum.

3-      MADDE: Başladığım Yaşam Koçluğu`nun sorumluluğunu alıyorum ve Pilot olmayı Kabul ediyorum. Yaşam Koçu`nun ise beni yolda tutacak yardımcı pilot olmasını Kabul ediyorum.

 

 

Sözleşmeyi Kabul ediyorum ve hür bir şekilde imzalıyorum.

 

   

                                                                                                                         TARİH:

 

            Danışan                                                                                          Yaşam Koçu

             Adı Soyadı:                                                                                  Adı Soyadı: Burcu Yolal

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

   Vizyonlama Nedir? (HEDEF) 🔴 Danışanlarımıza bazen görevler veriyorum. vizyonlama dediğimiz bir çalışmadır. Danışanlarımla gerçekten n...